BeamNG DRIVE v0.5.0 / [2015] скачать торрент
Главная » Торрент - BeamNG DRIVE v0.5.0 / [2015]

BeamNG DRIVE v0.5.0 / [2015]

  • Гость
  • 04.12.2016
  • 0
  • 302
  • Размер: 1,35 GB

Жанр: Песочница, Симулятор мягких тел, Автосимулятор 
Разработчик: BeamNG 
Издательство: BeamNG 
Сайт разработчика: http://www.beamng.com/ 
Язык интерфейса: Английский 
Платформа: PC

Системные требования: 
> Процессор: Двухъядерный 
> Оперативная память: 4 ГБ 
> Видеокарта: Минимум 512 МБ DirectX11 
> Операционная система: Windows 7 
> Жёсткий диск: 3,5 ГБ свободного места

Описание: 
BeamNG DRIVE - своего рода духовный наследник Rigs Of Rods с более проработанной физикой. Основной упор в игре сделан на физическое повреждение транспорта. Вы можете как покататься на готовых треках и понаблюдать за состоянием Вашей машины после столкновений, так и задать необходимые Вам параметры, скорость, погодные условия, физические составляющие окружения. Проводите тесты, добавляйте свои машины - возможностей "море"! За основу взят и видоизменен графический движок Torgue 3D, в итоге же получился новый движок симуляции физики мягких тел! 
Доп. информация: 
Установи играй 


Список изменений
http://store.steampowered.com/news/?appids=284160 
v0.3.4.0 (05.07.2014): 
• fix for Pigeon body not detaching 
• fixed small island water color 
• fixed initialization bug in drivetrain 
• fixed crash on invalid 3d mesh 
• fixed crash when reloading the vehicle 
• fixed crash when resizing the T3D GUI 
• fixed world editor window placement: right side alignment actually works now 
v0.3.3.0 (30.06.2014): 
• fixed game crash (lua stackoverflow) when running the game for a bit longer 
• fixed resource error when loading DRI 
• fixed "spawn new vehicle" function: not spawning inside the other car anymore 
• improved world editor: now using window resolution correctly: right windows will be correctly on the right side of the screen now (side effect: saves your windowed resolution) 
• improved player spawning: thePlayer is now visible in the scene tree and will not be saved when saving the level 
• fixed crash reporting up: updated crashreport tool, improved the way it works, fixed ability to use/run the game even if the system is missing 
• fixed some app minimal size bugs on persistence saving 
• fixed DirectX: proper offline installation now 
• rewrote level saving a bit 
• improved bananabech: improved output formatting, added RAM and OS info 
• beam break debug working again: if in debug mode, broken beamns will print to the message app 
• fixed part manager when no props are present 
• lua instances have log names now. S0 = system lua, V0 = first vehicle lua, V1 = second vehicle, etc 
• Increased accuracy of friction 
• improved tiremarks: now with better placement and sizing 
• fixed bug in slidenodes: now resetting correctly 
• added new lua function: setNodeMass(nodeid, mass) 
• new 3D feature: decal roads have fading now, reducing the visible tri count a lot 
• fixed 3D feature: re-added mieScattering setting for scattersky 
• improved 3D feature: decal sorting now faster using two lists: one sorted, one unsorted 
• new 3D feature: Add DecalRoad TS interface to get its nodes 
• Doubled vehicle render distance from 250m to 500m 
• Civetta Bolide Fixes 
• Bolide door fix 
• Moved Bolide interior camera forward 
• reverted D15 to regular color map 
• Fix for Grand Marshal driveshaft breaking while using brake and gas 
v0.3.2.0 (28.06.2014): 
• Improved message app: Added text to edit mode to prevent deletion 
• Replaced loading screen videos with screenshots 
• Level updates to work better with different time settings 
• Increased number of vehicles tested in BANANA Bench to 10 
• Fixed and improved bullettime: Not crashing anymore 
• Better usage via keys (ALT+Arrow keys) and UI 
• Added UI message on instability 
• Minor improvements to new vehicle spawning 
• Improved water shading in basic lighting 
• Minor vehicle updates: Slidenode steering racks for all vehicles 
• Fixed beam breaking debug: Enable debug mode and breaking beams will be printed to console again 
• Fixed errors in javascript-lua interface 
• Added function to call system lua 

08520938139156320655.jpg 71763030993119345496.jpg 77716767165000522486.jpg

Категория: Simulation

Комментарии пользователей
Ошибка!
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Создать бесплатный сайт с uCoz